Tytuł projektu
Shelfy – Rekomender asortymentu (SaaS) dla sieci handlowych.
Cel projektu
Celem głównym projektu jest do 30 sierpnia 2022 roku rozwinięcie w makroregionie Polski Wschodniej działalności biznesowej w oparciu o przygotowane w ramach 1.1.1 POPW model biznesowy i innowacyjny produkt w postaci systemu informatycznego (SaaS), przeznaczonego dla placówek handlowych, dzięki któremu możliwe stanie się zautomatyzowane przeprowadzenie analizy asortymentu w sklepie.
Planowane efekty
Efektem realizacji zaplanowanych prac jest stworzenie i wdrożenie systemu do zarządzania asortymentem o podstawowych funkcjonalnościach dla małych sklepów i małych punktów usługowo-handlowych.
Wartość projektu
1 331 658,00 zł
Wkład Funduszy Europejskich
998 070,00 zł
Nazwa programu
Program Operacyjny Polska Wschodnia 2014 – 2020.
Działanie 1.1. Platformy startowe dla nowych pomysłów.
Poddziałanie 1.1.2 Rozwój startupów w Polsce Wschodniej.
Projekt „Shelfy – Rekomender asortymentu (SaaS) dla sieci handlowych” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt realizowany jest w ramach umowy podpisanej z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości.