Tytuł projektu

Shelfy – Rekomender asortymentu (SaaS) dla sieci handlowych.

Cel projektu

Celem głównym projektu jest do 30 sierpnia 2022 roku rozwinięcie w makroregionie Polski Wschodniej działalności biznesowej w oparciu o przygotowane w ramach 1.1.1 POPW model biznesowy i innowacyjny produkt w postaci systemu informatycznego (SaaS), przeznaczonego dla placówek handlowych, dzięki któremu możliwe stanie się zautomatyzowane przeprowadzenie analizy asortymentu w sklepie.

Planowane efekty

Efektem realizacji zaplanowanych prac  jest stworzenie i wdrożenie systemu do zarządzania asortymentem o podstawowych funkcjonalnościach dla małych sklepów i małych punktów usługowo-handlowych.

Wartość projektu

1 331 658,00 zł

Wkład Funduszy Europejskich

998 070,00 zł

Nazwa programu

Program Operacyjny Polska Wschodnia 2014 – 2020.
Działanie 1.1. Platformy startowe dla nowych pomysłów.
Poddziałanie 1.1.2 Rozwój startupów w Polsce Wschodniej.

Projekt „Shelfy – Rekomender asortymentu (SaaS) dla sieci handlowych” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt realizowany jest w ramach umowy podpisanej z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości.